نوشته های یک

نوشته های یک

می نویسم برای خودم نه تو
نوشته های یک

نوشته های یک

می نویسم برای خودم نه تو

فصل توت


فصل توت کہ آرزو داشتم با هم باشیم نبودی، با من ، شاید بودی اما حس نکردم .

همیشہ نبودنت رو با اندیشہ ی بودنت پر کردم ، اما نشد جاهایی کہ می خواستم باز در   آغوشت باشم و درد دل کنم و تو  غر بزنی نبودی !   آری غر بنی کہ   چرا باز هم از بدی سرنوشت   و روزگار  می گویی.

هنگامی کہ توی کوچہ قدم می زدم ، درختی را دیدم کہ مرا یاد تو انداخت

کاش توی پیادہ رو با تو قدم می زدم ، با تویی کہ همه ی بودنت ، جسمت و روحت ، فکرت با من باشہ نہ برای من.

جسم نہ ، جسمت رو نمی خواستم ، اما برای بودنت کنار من نیاز بود 

تو هم بہ سرنوشت پیوستی – همونی کہ من ازش بد می گفتم و تو می گفتی ارشیا بی خیال


نظرات 10 + ارسال نظر
شیرین جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:01

زمانی که کام می گیری...زمانی که میان لبهایت می چرخد...زمانی که میان 2 انگشتت جای می گیرد...
زمانی که خاکسترش را میتکانی...مثل من...
زمانی که به تلخی اش می رسی و ته سیگار را زیر پایت خاموش می کنی...مثل من...

payam .refigh یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 23:46

va montazerat mimanam
ta dar aghoosh giram jesmat ra
ta faramoosh koni eshghat ra

to khod midani joz in rahi nist baraye az yad bordane dardat

shetab nakon
miayam
zoode zood




marg

نیلوفر سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 19:42

کجایی پس حاجی؟

فرید یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 13:45 http://gmnet.mihanblog.com

بادرود وبگهت را دیدم اگر خواستی به من هم یه سری بزن

نیلوفر شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 15:06

سلام عرشیا جان ...
ای میل من chegini6146 هست . ایدی ولی واسه چت و مسنجر ندارم ..! باید بگیرم یکی احتمالا .. . کانتکت های اون ایدی قبلیم رو میخوام .. میتونی واسم یه نرم افزاری پیدا کنی که بتونم کانتکتاشو بردارم ..؟ این یاهوم همون موقع که ایدی من گم شد زد تو کار امنیت و این حرفا .. .


( نظر خصوصی :D )

نیلوفر چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:46

چه عجب آپ کردی. ولی جدا ارشیا بی خیال .. منم دارم به همین نتیجه میرسم ... بی خیال ...

sepas azat nilufar jan
idit ro baraye e mailam befrest agar dust dashti ke baham dar tamas bashim
Iranparast7028@aol.com

iranpix شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 13:27 http://iranpix.blogfa.com

با سلام
منم آپم
حتما سر بزن
کلی عکس از جومونگ و دوستاش گذاشتم . حتما بیای و ببینی
اگر خواستی بیای ببینی
کپی هم کنی عیبی نداره!!!
با ذکر منبع
موفق باشی

مریم شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:01 http://www.nirvanatrance.blogsky.com

عشق و درویشی و انگشت نمایی و ملامت

همه سهل است

تحمل نکنم بار جدایی...

سلام . خیلی وقته آپ نکردی . منتظرم .

مه سا شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 21:21 http://nickgoftar.blogfa.com

عاقبت هجوم ناگهان عشق
فتح می کند پایتخت درد را
. . .

مریم جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:36 http://www.nirvanatrance.blogsky.com

یه سوال پیش اومد برام
پیش تو نیست یا کلا نیست ؟؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد